Idealna sylwetka na lato w kilka tygodni

/Idealna sylwetka na lato w kilka tygodni

Idealna sylwetka na lato w kilka tygodni

Idealna figura – dlaczego warto odchudzać się wiosną?

Jednym z pierwszych postanowień, które pojawia się u wielu osób tuż po zakończeniu zimy, jest powrót do idealnej figury z okresu wakacji. W końcu, wraz z początkiem wiosny powraca do nas pozytywna energia oraz mamy znacznie więcej motywacji do zmian, w tym także odchudzania.
Zrzucenie z siebie kilku warstw ciepłych zimowych ubrań nie pozbawia nas żadnych złudzeń – wówczas zauważamy, jak wiele musimy zrobić, by odzyskać piękną sylwetkę i bez kompleksów pojawić się w letniej sukience czy stroju kąpielowym. Do bardziej aktywnego trybu życia zachęcają nas coraz ładniejsza pogoda i coraz dłuższe dni. Zapominamy o zimowych wymówkach, typu chłód i deszcz, które odwodzą nas od wyjścia z domu. Dodatkowo, w sklepach i na targach pojawia się coraz więcej świeżych warzyw i owoców, które sprzyjają odchudzaniu i dostarczają nam wszystkich cennych wartości odżywczych.
Jeśli nosicie się z zamiarem zrzucenia dodatkowych kilogramów po zimie, to zacznijcie odchudzanie już wczesną wiosną. W końcu lato to już czas, w którym powinnyśmy się cieszyć piękną sylwetką i nie zastanawiać się nad wprowadzeniem rygorystycznej diety na wakacje. Co należy wprowadzić do swojego planu odżywiania? Jakie aktywności są skuteczne przy zrzucaniu wagi i modelowaniu sylwetki? Co sprawi, że będziemy się cieszyć piękną figurą na lato? Poniżej znajdziecie wszystkie odpowiedzi.

Idealna sylwetka na wakacje – 3 sposoby, które pomogą Ci osiągnąć cel

Pływanie na modelowanie sylwetki

Pływanie to bardzo skuteczny sposób na modelowanie sylwetki. Zaletą tego rodzaju aktywności fizycznej jest to, że nie obciąża ona stawów oraz włącza do pracy wszystkie grupy mięśni. Ze względu na to, że woda jest znacznie gęstsza niż powietrze, mięśnie w czasie pływania muszą włożyć znacznie większy wysiłek, co oczywiście przekłada się na lepsze rezultaty w pracy nad idealną sylwetką na lato.
Poza tym, w wodzie osoba z nadprogramowymi kilogramami czuje się znacznie lżejsza, dzięki czemu o wiele łatwiej jest jej wykonywać wszystkie ćwiczenia. Podczas pływania, w ciągu godziny, jesteśmy w stanie spalić od 500 do 700 kcal. Pływając około 2-3 razy w tygodniu, szczupłą figurę możemy mieć na wyciągnięcie ręki. W celu osiągnięcia jak najlepszych efektów w walce o idealną sylwetkę, warto próbować różnych stylów pływania. Otóż każdy z nich działa na zupełnie inne partie ciała. Jeśli chcecie uzyskać płaski brzuch w miesiąc, to najlepszym wyborem będzie pływanie motylkiem. Jeśli macie zamiar wysmuklić ramiona, warto pływać kraulem lub na plecach. Z kolei, jeśli marzycie o smukłych nogach, wtedy poświęćcie swój czas na pływanie żabką. Ćwiczenia na basenie przynoszą nam nie tylko takie korzyści jak idealna figura. To doskonały sposób na wzmocnienie mięśni i poprawę kondycji.

Ćwiczenia interwałowe – sposób na szczupłą figurę

Idealna figura jest również osiągalna, dzięki regularnym treningom interwałowym. Polegają one na przeplataniu ćwiczeń o wysokiej intensywności z ćwiczeniami o niskiej częstotliwości (czas na regenerację mięśni przed kolejnym wysiłkiem). Tego rodzaju trening trwa około 5-25 minut. Metoda intensywna polega na wysiłku na poziomie 90% tętna maksymalnego i przerwach (mniej intensywnych ćwiczeniach), które prowadzą do spadku tętna do 60%. Natomiast metoda ekstensywna dotyczy ćwiczeń, w których tętno maksymalne osiąga 85%, a w trakcie przerw spada do 65%.
Przykładem treningu interwałowego jest bieganie łączące trucht (30 sekund) oraz sprint (10 sekund). Tego rodzaju metodę można stosować również przy takich dyscyplinach jak pływanie, jazda na rowerze czy skakanie na skakance. Warto wiedzieć, że ćwiczenia interwałowe pozwalają spalić 3 razy więcej tkanki tłuszczowej niż ćwiczenia aerobowe. Ich zalety to przyspieszenie metabolizmu, zyskanie lepszej kondycji, poprawa wytrzymałości mięśni, co w efekcie przekłada się na szybsze uzyskanie pięknej sylwetki.

Trening personalny z elektrostymulacją

Jak poprawić sylwetkę do lata? Bardzo skutecznym sposobem na idealną figurę jest nowoczesny trening personalny EMS. Są to ćwiczenia wykorzystujące impulsy elektryczne, które stymulują jednocześnie aż dziewięć głównych grup mięśniowych. Elektrody, które są wbudowane znajdują się w specjalnym kombinezon ie do ćwiczeń, działają bezpośrednio na wybrane najważniejsze partie ciała oraz mięśni, dzięki czemu trening jest bardzo efektywny. Zdecydowaną zaletą tego rodzaju aktywności fizycznej jest także jej krótki czas trwania (jedna sesja treningowa trwa około 30 minut). Poziom zaawansowania ćwiczeń jest dobierany indywidualnie do każdej osoby. Co ważne, każdy trening odbywa się pod okiem trenera personalnego, który dodatkowo zwraca uwagę na poprawność wykonywania wszystkich aktywności. Ta nowoczesna metoda jest o wiele prostszą drogą do szczupłej sylwetki niż klasyczny trening na siłowni. Pierwsze korzyści możemy zauważyć już po około 3-4 tygodniach.

Jak schudnąć na lato? Skuteczne modelowanie sylwetki

Aby ćwiczenia przyniosły efekty takie jak piękna figura, musi im towarzyszyć zdrowa i zbilansowana dieta. Bez regularnych posiłków, złożonych z pełnowartościowych produktów, nie jesteśmy w stanie uzyskać doskonałej sylwetki na lato. Jak poprawić sylwetkę na wakacje i pozbyć się wszelkich kompleksów, kiedy na plaży pojawimy się w stroju kąpielowym? Przede wszystkim pamiętajmy o spożywaniu 4-5 posiłków dziennie co około 3-4 godziny. W dobrej diecie nie może również zabraknąć produktów bogatych w chude białko, zdrowe tłuszcze oraz pełnowartościowe węglowodany. W menu, obok warzyw, owoców, chudego mięsa czy jajek, powinny pojawiać się przyprawy (cynamon, kurkuma, papryka, kardamon), które skutecznie podkręcają metabolizm. W diecie, której celem jest idealna figura, możemy zapomnieć o wysoko przetworzonej żywności: słodyczach, fast foodach, gotowych sosach czy napojach gazowanych.

Dieta na wakacje? Zamiast odchudzać się na urlopie, ciesz się idealną figurą po 6 tygodniach!

Dieta stanowi aż 70% sukcesu w zrzucaniu nadprogramowych kilogramów. Kiedy połączymy ją z regularną aktywnością fizyczną, nie będziemy długo czekać na pierwsze efekty i z pewnością będziemy się cieszyć idealną figurą na lato. Wyjątkowo skuteczny trening personalny z wykorzystaniem elektrod w połączeniu z dobrym planem odżywiania mogą zapewnić Wam smuklejsze nogi i płaski brzuch w miesiąc. Stosując tę metodę, z pewnością nie będziecie się zastanawiać, jak schudnąć na wakacjach, gdyż do tego czasu będziecie już wyglądać świetnie.

2019-04-10T13:16:21+00:00
x

Zanim wyjdziesz...

Czy chcesz przetestować pełnoprawny trening EMS całkowicie za darmo i bez zobowiązań?

W pakiecie otrzymasz

  • Badanie składu ciała
  • Trening pod okiem trenera personalnego
  • Konsultację medyczną